Positiv diet

Jag antar utmaningen från Jannikas smulor och sätter mig själv på en positiv diet nästa vecka! Här är utmaningen hämtad från hennes blogg:

 



Första negativa tanke måste brytas med en positiv omedelbart under hela nästa vecka från måndag till söndag!

Detta för att jag själv är OTROLIGT bra på att fokusera på negativa tankar. Jag hittar på saker i mitt huvud (säg, jag tänker på att våra pengar ska ta slut fast de inte gör det, eller att det är stökigt hemma osv osv...), tänker alldeles för länge på saker och det stör min vardag och sömn! Jag vill ta nya positiva tag i livet!

Känner du igen dig så utmana dig själv! tänk POSITIVT!
Berätta gärna om du vill ta del av detta och hur det gick:)

Självklart får ni använda denna text till er blogg! Sprid glädje! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0