Dag 01 – Presentera mig själv

Det här är den första av 30 texter under 30 dagar: Presentera mig själv?
Då blir det att jag presenterar min familj, de är viktigast för mig.

- Ja, Hej! Jag heter Camilla och är 44 år och 347 dagar. (Jag tycker att det är väldigt viktigt hur gammal man är, brukar kontrollera legitimationen på dem jag pratar med och blir sur om de inte anger ålder i intervjuer. Inte för att ålder har någon betydelse.) Jag har fyra barn som jag lever för (min solstråle, min glädje, mitt hopp och mitt mirakel) och ett litet barnbarn till min stora lycka! Det bästa med mina barn är att de bara blir fler, en svärson och svärdotter har jag också!
Jag har en make som stökar i köket, vi har talats vid några gånger (när vi varit lediga samtidigt, jag går till jobbet innan han vaknar och han kommer hem när jag somnat). Han är barnens far och den ende jag spar av det jag har. Jag har två systrar som jag kan planera äventyr med, såna familjeäventyr är det bästa som finns! (Kauppiäventyr passar bäst i snöstorm eller ösregn, men systrarna passar bäst i solsken). Mina systrar står mig närmast, och systerbarnen är mina egna. Min familj har också en urmoder som vi älskar allra mest. Hon är allas vårt hjärta.
Mina bästa vänner är många, men vi har alldeles för lite tid tillsammans! Förutom vänner och familj har jag 130 elever som jag arbetar för på dagarna (det är bara människor jag arbetar för, saker och ting intresserar mig inte). Nej just det, allt annat struntar jag i!


Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

HAHAHAHAHAHAHA så jävla kult skrivet:P

2010-11-11 @ 17:32:12
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0